Повернення неякісного товару
Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
- дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- повернення грошей у розмірі вартості товару.
Оскільки товари везуться під замовлення для конкретного клієнта, то повернення можливе тільки у випадках заводського браку і при відсутності механічних пошкоджень.
При відмові від покупки сума оплати замовлення повертається покупцеві протягом 3-х робочих днів відповідно до умов роботи банків.
Як з нами зв'язатися та повернути чи обміняти товар:
Необхідно написати на пошту abazhur.shop@gmail.com або зателефонувати за номером магазину +380 (50) 010-09-12. Надайте коротку інформацію про замовлення: номер замовлення, телефон, і причину повернення або обміну. Ми зв'яжемося з вами для уточнення деталей та необхідної консультації.
Куди відправляти товар на повернення
- с. Великий Омеляник, Волинська обл.
- Нова Пошта відділення №1
- Андрій Вавринюк
- +380662111848
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі «Нової пошти» або особисто кур'єру, Ви не платите ні копійки за товар ні за доставку.
Термін повернення грошей або обміну товару:
Якщо ви здійснювали повернення товару, після отримання, ми перевіримо товар, і протягом 3х робочих днів переведемо вам кошти на особисту картку Покупця, з якою здійснювався платіж.
У разі обміну товару, після отримання, ми перевіримо товар, і протягом 3х (трьох) робочих днів відправимо новий товар.
Оплата доставки:
Якщо здійснюється повернення або обмін товару належної якості - доставку оплачує Покупець.
Якщо здійснюється повернення або обмін товару неналежної якості - доставку оплачує Продавець (тобто для покупця - безкоштовно).
Деталі обміну товару
В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви.
Не підлягає обміну
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Ознайомитись з ними можна тут.